{[ message.text ]}

Å bruke Dorunner er gratis, enkel, sikker og smart

Vi på Dorunner kan tilby deg, som leverandør av tjenester, oppdrag relevante for din bransje innen ditt geografiske virksomhetsområde! Vi samler inn forespørsler fra enkeltpersoner, bedrifter og foreninger som er i behov for en tjeneste. Vider sender vi ut de mottatte forspørslene til våre medlemsbedrifter. Opptil 5 bedrifter har da mulighet å sende en forespørsel til kunden. Kunden sammenligner forespørslene før han forhåpentligvis bestemmer seg for å ansette noen av bedriftene. Du får kontakt med kunder uten å bruke penger på dyr markedsføring.

Dorunner.no er et medlemsnettverk og består av over 6600 tjenesteleverandører. Vårt mål är ikke å bli størst i antall, men vårt mål og ambisjon er å være best på det vi gjør. Tjenesten Dorunner eies og drives av Dorunner AB. Bedriften har en langsiktlig og stabil aksjonær base, inkludert grunnleggeren av Tradera(svenske e-bay), Daniel Kaplan.

Dorunner forbinder deg med lokale kunder i ditt nedslagsfelt som du ikke får kontakt med idag.

Dorunner bruker seg av en rekke ulike markedsinsatser både online og i vanlige media. Vi har en rekke samarbeidsapartner og arbeider kontinuerlig for å være optimalisert mot Google. Din medlemsavgift er reinvistert i denne type av markedsføring for å sikre at Dorunner hele tiden har en kontinuerlig strøm av kunder. 

Tjenesten skjer gjennom en saldo hos oss. I likhet som med kontantkort til mobiltelefonen så fyller du på et konto hos oss med credits, disse bruker du når du selv ønsker og kostnaden for kontaktopplysningene dras fra denne saldoen.

Nåværende forespørsler blir sendt ut via e-post 2 ganger om dagen. Opptil 5 bedrifter får tillatelse å svare på respektive forespørsel, og det er først-til-mølla som gjelder.

Vi har ingen tilknytningsavgift, ingen løpende avgifter og ingen bindningstider. Saldoen på Dorunner er gyldig til den er blitt oppbrukt, eller under avtalt periodei tilfelle hele saldoen ikke er blitt oppbrukt. 

Hos Dorunner koster det ingenting å ta imot oppdrag, det koster ingenting å lese oppdragsbeskrivelsene. Du betaler kun en engangsavgift for å få kontaktopplysningene til en potensiell kunde. Prisene varierer og priset blir bestemt manuellt basert på omfattningen av oppdraget. En gjennomsnittlig oppdrag koster ca. 130 credits, og denne kostnaden blir dratt fra saldoen din. Din investering vil bli bestemt i samråd med en selger på Dorunner og kan variere avhengig av din industri og nedslagsfelt.

Hos Dorunner har du en Sikkerhetsgaranti, som betyr at om du ikke får mulighet å tilby kunden, for eksempel om du ikke får tak i kunden, eller kunden allerede har valgt noen annen, så får du tilbake pengene på saldoen din. 

Hver bedrift på Dorunner har en profilside og der kan bedriftene rettferdiggjøre sitt tilbud. På denne profilsiden kan bedriften markedsføre seg for kundene, for eksempel kan man legge opp bilder på referensprosjekt, vurderinger fra andre kunder, og kvalitetsbevis som sertifiseringer, forsikring og mer. Se eksempel. Gjennom å sammenligne bedriftenes tilbud og profiler kommer priset å kun utgjøre en liten del ved valget av leverandør.

Ring oss så registrerer vi din profil på Dorunner. Når du blir knyttet til tjenesten kommer du å få en kontaktperson. Du er velkommen til å kontakte oss mellom 08.30 - 17.00 ( Mandag-Torsdag), 08.30 - 16.00 (Fredager). Allerede samme dag kommer du å få mulighet å logge inn og ta del av kunder innenfor ditt område. 

Mandag til torsdag: 09.00 – 16.00, fredag: 09.00 – 12.00

Du får alltid alle forespørsler om tilbud som matcher din profil, sendt ut via e-post til den e-postadresse som du oppgav når kontoen ble opprettet. Det finns også mulighet å ta imot forespørsler via SMS, og det er bra for de som ikke sitter så mye foran datamaskinen. SMS-tjenesten er en tilleggstjeneste. Ta kontakt med kundeservice på 21 93 05 62, om du vil vite mer om SMS-tjenesten.

Om du ønsker å få forespørslene om tilbud sendt til en annne e-postadresse eller et annet mobilnummer kan du endre instillingene i din profil. Klikk her for å logge in. Det går også bra å kontakte kundeservice på 21 93 05 62.

Du logger inn og endrer selv som du vil. Klikk her for å logge inn. Om du trenger hjelp kan du ringe til kundeservice på 21 93 05 62.

Kontakt kundeservice på 21 93 05 62.

Sannsynligvis betyr det at din bedrift har en ubetalt faktura. Er fakturaen betalt, er dere velkommen å kontakte Dorunner for å oppheve den midlertidige blokkeringen.

At kontoen er sperret kan også bety at vi ikke finner en registrert F-skatt på din bedrift. Dersom F-skatt finnes, er du velkommen å kontakte Dorunner.

Denne garanti betyr at du alltid kan gi kundene et tilbud. Hvis du ikke får mulighet til å gjøre dette (av ulike grunner) vil vi kreditere oppdragskjøpet, om ikke oppdraget er eldre enn 72 timer etter publisering. 

Du og maksimum fire (4) andre bedrifter kan kjøpe samme kontaktopplysninger.

På Dorunner er det ingen oppsigelsetid eller automatisk fornyelse.Vi er enige om forhåndsbestemte perioder og faste beløp slik at du alltid vet hva det kommer å koste. 

Nei, kontrakten blir ikke utvidet per automatik. For at avtalet skal forlenges så krever det at du oppretter en ny avtale via telefon eller selv betaler inn penger til hjemmesiden.

Gjennom tjenesten får dere tilgang til nye potensielle kunder og arbeidsplasser. I tillegg kan du dra nytte av flere rabatter gjennom vår medlemstjeneste DoDeals.

Bildet må være i formatet jpeg og får ikke overstige 2 Mbyte i størrelse.

Ja det går bra, klikk bare i flere kategoribokser når du legger opp din bedrift. Hvis du trenger hjelp kan du ringe til kundeservice på 21 93 05 62.

Se nøye igjen, din bransje ligger kanskje som en underkategori til en annen kategori eller på en plass som du ikke først trodde. Hvis du trenger hjelp kan du ringe til kundeservice på 21 93 05 62. 

Slik fungerer Dorunner Anbud

1. Beskriv hva du trenger hjelp med

Vi kontakter lokale leverandører

2. Sammenlign og velg mellom flere leverandører

Les anmeldelser og referanser

3. Få jobben utført av en kvalitetssikret fagmann